01.10.2010

DAGENS 0110

Endelig det jeg kalder et ordentlig dagens; nemlig taget af en fotograf ;-) er ellers næsten blevet vandt til selvudløseren. I dag er jeg i sønderjylland og det er skønt at være sammen med min familie igen, det er ved at være længe siden jeg har været hjemme. I morgen skal jeg til reception ved en veninde som skal giftes og senere står den på bytur i Odense med en veninde jeg ikke har set i SÅÅÅ lang tid, det glæder jeg mig virkelig til. Til receptionen ser jeg også to af mine andre gode veninder, det tegner til at blive en rigtig god weekend! :-) På billederne har jeg min nye jakke på. Den er så fin, men ikke særlig varm så må have indvesteret i en mere. Men hvor skal jeg søge? 
-Trine

Jakke; h&m  Strik; gina tricot  Shorts; vintage  Støvler; vagabond  Smykker; h&m, glitter, fashionology, weekday 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar