21.09.2010

NEXT MONTH..


Overvejer kraftigt at tage et smut til københavn i næste måned. Har virkelig brug for nogle vinterbluser og kunne godt tænke mig alle disse :-) specielt rullekraven med bare skuldre, hvor er den lækker! Men også den grå fra weekday med den skrå detalje. Ja faktisk ville jeg gerne eje alle disse items, men nu må vi se hvad jeg får i løn. Bikerboots og en ny hat står også på ønskelisten, heldigvis har jeg fødselsdag i næste måned, så kunne måske ønske mig noget af det ;-) I dag står min aften på hygge med pigerne, vi er begyndt at have en fast maddag i ugen, det er bare super hyggeligt! De første 5 ting er fra Monki og de andre 4 fra Weekday! Ha' en god aften :-)
-Trine

2 kommentarer:

  1. Jeg kan godt lide din strik og bin blog! tjek min, så er du sød:)
    www.abitofeverything-nicoline.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak :-) det vil jeg gøre..
    -Trine

    SvarSlet